Wat maakt het voor ons een geslaagd evenement? Dat is soms moeilijk te omschrijven, iets persoonlijks, maar hierbij toch een poging waarom wij het als organisatie geslaagd vinden.
- Dit jaar hadden we bijna 100 bezoekers meer dan in 2019.
- De omzet was dit jaar 40 % meer dan in 2019.
- De afvoerkosten waren dit jaar 20 % lager. Met dank aan Mark voor de tip van het porselein.
-Er was een opruim ploeg, echter hier zoeken we nog uitbreiding.
- Dit jaar is er op verzoek op vrijdag avond gestart met het opbouwen van de kramen. Hierdoor heeft er een uitbreiding van die groep kunnen plaatsvinden en was de klus in 1,5 uur geklaard.
- Dit jaar waren we met 70 vrijwilligers. Waar een kleine club groot in kan zijn. Als vrijwilligers coördinator stemt mij dit natuurlijk heel blij. Zo krijgt de invulling van het vrijwilligersbeleid steeds meer vorm. “We vragen alle leden een steentje bij te dragen”.
Er is zeker nog ruimte voor verbetering. Alle feedback is welkom. Stuur hiervoor een persoonlijk bericht naar een van de organisatoren en niet via deze groep. We nemen alles in overweging.
Zo zijn de volgende items vanuit 2019 ingevoerd.
-De parkeerplekken voor de fietsen,
-Het vrijhouden van de eerste parkeerplaatsen in verband met de veiligheid -Het op een andere plek zetten van de spullen zodat mensen weer moeten zoeken.
Tenslotte wat we vooral willen uitdragen is dat Slekker Boys meer is dan alleen voetbal. Dat kan alleen met en door hulp van onze leden en vrijwilligers.
Nogmaals bedankt en tot het volgend jaar.
Voor een uitgebreide Fotoreportage: https://www.facebook.com/v.v.Slekkerboys
Gerard, Pascal en Yvonne